piątek, 5 października 2012

Rozdział 14.

Wrocław, maj 2013.
Kaśka
Od września mieszkam we Wrocławiu. Agnieszka i Kuba wyjechali do Włoch, a mi zostawili pod opieka mieszkanie. mama zgodziła się bez problemu, bo skoro mam już 18 lat powinnam być odpowiedzialna i sama o siebie dbać. Miałam doła przez parę miesięcy, nie mogłam nic jeść tak, że schudłam 10 kilo. Nikodem strasznie się martwił. Tylko on mnie wspierał. Codziennie się widywaliśmy.
Ding-dong.
To pewnie on. Otworzyłam drzwi i ukazała mi się jego rozpromieniona twarz:
- Cześć Skarbie. - powiedział, dał mi bukiecik stokrotek i pocałował mnie. Jak zawsze. Zaczęłam z nim chodzić po sylwestrze. Co mogłam powiedzieć? Kocham go, kocham, ale tylko jak brata. Nigdy nie będę czuła do niego tego co czułam ( co ja gadam?! Co czuję nadal.) do Bartka. On był moją bratnią dusza. Nikodem nie wiedział wszystkiego... Bartek tak.
- Co tam słychać u mojego Słoneczka. - nie odpowiedziałam tylko przytuliłam go. - Znowu jesteś smutna? - czemu on musiał czytać ze mnie jak z książki?
- Zaraz mi przejdzie, nie martw się. Co dzisiaj oglądamy? - odpowiedziałam. Zobaczyłam, że Nikodem wyciąga zza pleców "Testosteron". O nie! Tylko nie to. Film, który oglądałam między innymi z Bartkiem. Nie chciałam go oglądać. Nic co mi przypominało Kypka... To smutne, że tak się rozstaliśmy, ale jak mogłabym być z kimś na odległość?! Jeszcze on uważał, że to normalne. Faceci... Mam nadzieję, że zrozumiał po liście, który do niego napisałam. Dołączyłam nr telefonu. Do tej pory się nie odezwał...
- Testosterooon! - Niki zaśpiewał fragment tekstu Kayah. Okey, czyli seans komedii. Zasiedliśmy w salonie, na miejscu kiedy prawie rok tamu siedziałam z Agą, Kubą i Bartkiem oglądając ten sam film. Czyli jednak nie byliśmy dla siebie stworzeni? Jednak nie pasowaliśmy do siebie, a ja byłam tylko małolatą, którą bawił się przez kilka dni. czuję się jak szmata nie nadająca się do użytku. Rozgoryczona. Jestem jak zepsuta zabawka nie nadająca się już? Bo tak się czuję. Rzucił mną jak pluszakiem z naderwaną rączką. Czasami żałuję, że w ogóle pojawiłam się tutaj w sierpniu tamtego roku. Jest tylko jeden plus. Mam prawie darmowe wejściówki VIP na Mistrzostwa Europy. Wujek mi załatwił. Jedyne szczęście.
- O czym myślisz, że nie oglądasz? - Nikodem już się domyślił, że nie oglądam filmu, pewnie po tym, że nie śmiałam się z kwestii aktorów.
- Myślę o życiu Nikuś. O tym zasranym życiu. - westchnęłam.
- Ej ! Chyba ze mną nie jest takie złe, co ? - uśmiechnął się i pocałował mnie. Całkowicie przestał go interesować film. Wpił się w moje wargi, a ja w jego. Nagla znaleźliśmy sie w mojej sypialni nawet nie wiem kiedy. Opanowałam sie kiedy juz nie miałam bluzki.
- Nikodem. Nie! - zaprzestałam czułościom. Usiadłam na łóżku i szybko ubrałam się. Uświadomiłam sobie nie po raz pierwszy, że jak z nim jestem myślę o Bartku. Tym razem też tak było.
- Kaśka, nie rozumiem cię. najpierw dajesz mi jakieś znaki, później mówisz nie. Nie łapie tego. Wiesz co? Zastanów się co robisz, a później zgłoś się do mnie. Idę. Cześć. - wyszedł trzaskając drzwiami. To nasza najgorsza kłótnia, ale ja nie chciałam tego. Nie mogłam skoro myślałam tylko o Kurku. On ma swoje życie w tej jego ukochanej Rosji, a ja tutaj, we Wrocławiu. I niech tak zostanie.

Moskwa, Lotnisko.
Bartek
- To o której mam cię odebrać z lotniska? - zapytał tata.
- Zaraz mam lot, więc tak za 3 godziny wyląduję. Bądź przed 17.00. - wyjaśniłem mu wszystko. Wracam do Polski na sezon reprezentacyjny. Stęskniłem się za krajem. Jednak "gawarije pa ruski" na za bardzo mi wychodzi. Wolę nasz ojczysty język. Strasznie się ciesze, że w końcu będę mógł zagrać w barwach biało-czerwonych. Nie tylko z tego się cieszyłem, Ziomek dowiedział się od Kuby, że Kasia będzie na ME. tylko nie wiem, czy będzie chciała mnie widzieć po tym jak dostałem od niej list. Jedno zdanie cały czas siedzi mi w głowie. Tylko przez to jeszcze do niej się nie odezwałem: "Żałuję wielu decyzji i wielu rzeczy, ale nie żałuję tego, że opowiedziałam Ci moją historię, żałuję tylko, że nie wykorzystałeś mojego zaufania i mojej miłości, która schnie z każdą minutą..." Zrozumiałem co zrobiłem źle, tylko ja nie potrafię tego naprawić. Ona naprawdę mnie kochała, a teraz już pewnie nie pamięta o tym co czuła. Wiem, że ma chłopaka i pewnie jest z nim szczęśliwa. Chciałbym do niej wrócić, ale nie mam zamiaru mieszać się w jej nowe szczęśliwe życie z Nikodemem. Pustkę , która noszę w środku może zapełnić tylko Kasia, a wiem, że to nie jest możliwe. Nie w tej chwili. I chyba nigdy. Właśnie wszedłem na pokład samolotu. Usłyszałem jak ktoś puścił piosenkę, jednak dotarł do mnie tylko fragment "Bądź szczęśliwy z nią..". Bądź szczęśliwa z nim - pomyślałem i zasiadłem na moim miejscu w samolocie.

Kaśka
- Kuba, Aga! - wykrzyknęłam w stronę mojej rodzinki. Przytuliłam ich mocno. Widzieliśmy się na święta Wielkanocne, ale już zdążyłam się stęsknić. W mieszkaniu rozlegał sie zapach spagetti, którego nauczyłam się gotować.
- Kaśka! Mieszkanie całe? Ty zdrowa? Co tam u Nikodema? Co tak ładnie pachnie? Ty gotujesz? - Agnieszka wyrzucała te pytania z prędkością światła. Nie potrafiłam na nie odpowiedzieć, tylko roześmiałam się i przytuliłam ich znowu. Po zjedzonej kolacji Kuba wyciągnął kopertę i położył na stół. Zaadresowana była do Katarzyny Wiśniewskiej.
- Co to? - zapytałam.
- Otwórz to się przekonasz. - jak powiedział Kuba tak zrobiłam. Ujrzałam bilety VIP. pobiegłam do siatkarza i uściskałam go.
- Dziękuję, dziękuję, dziękuję, DZIĘKUJĘ! - wykrzyknęłam. - Ile jestem Ci winna?
- Mała część ich wartości. - odparł tajemniczo. byłam przygotowana na każdą kwotę. Zbierałam na to cały rok. Wyciągnęłam szybko 500 złotych i położyłam przed nim, a ten się roześmiał.
- Kasia, weź 4/5 z tego co mi dałaś, bo to za dużo. - szczena mi opadła. 100 złotych za bilety? Nie no Kuba sobie ze mnie jaja robił.
- Nie żartuj tylko bierz ta kasę. - zdenerwowałam się.
- Nie żartuje, stówa za bilety, a resztę sobie zostaw na samolot. - zrobiłam wielkie oczy. - I co się tak dziwisz? Lecisz z nami do Dani, Agnieszka tez i w ogóle wszystkie dziewczyny, żony i dzieci siatkarzy, więc ty też. - powiedział, a ja ucieszyłam się jeszcze bardziej. Spędzać z nimi czas w Danii. Super! Może jeszcze mnie pamiętają. Ale niespodzianka. A przed Danią przyda mi się porządny shopping.
I niestety, rozmowa z Nikodemem. Wstawałam od stołu, kiedy Kuba powiedział:
- Kasia, a jak Nikodem chce się z tobą zabrać, to mam druga kopertę dla niego. Oczywiście w takiej samej cenie. Ujrzałam drugą kopertę zaadresowana: Nikodem Cichy. Zapłaciłam Jarskiemu podwójnie. Pochwyciłam kopertę i pomknęłam do mieszkania Nikiego.

* 20 minut później *
Stałam przed drzwiami Nikodema i zadzwoniłam dzwonkiem. Otworzyła mi ta osoba, której się spodziewałam.
- Niki przepraszam cię bardzo, ale nie jestem jeszcze gotowa. Wybacz mi. - powiedziałam, a on chwycił mnie w objęcia i pocałował.
- kcoham cię. - wyszeptał.
- Ja ciebie też. - odparłam. - I mam dla ciebie niespodziankę. - wyciągnęłam zza pleców kopertę. Otworzył ją, a później źrenice mu się rozszerzyły.
- Żartujesz? Bilety VIP na Mistrzostwa Europy? - pokiwałam głową.
- Poznam cię z siatkarzami. - przytuliłam go.
- Jesteś najlepsza! - powiedział, a ja pomyślałam "Wiem." - Czyli za trzy tygodnie kierunek Dania ? - zapytał po raz ostatni.
 - Tak Kochanie ! Dania będzie nasza! - wykrzyknęłam i poszliśmy razem cieszyć się do jego pokoju.


__________________________________________________________
Siemano ! Chcieliście kontynuację? To macie :D
Znowu mi za krótki wyszedł :<

Teraz tak:
1. Niektóre osoby podają mi linki do swoich blogów pod różnymi postami. Przepraszam, ale nie ogarnęłam tego. Proszę więc, żeby dodawać linki TYLKO POD TYM POSTEM. Nawet ci którzy dodali już blogi, postaram się przeczytać każdy! :)
2. Postanowiłam informować przez gg, więc jeśli chcecie to podajcie w komentarzu, ok ? Oczywiście możecie dowiedzieć się tez z fanpage'a na fb :)

Teraz czekam na Wasze opinie co do kolejnego rozdziału ;*
IrishGirl
Ps. Usuwam post "Słowo do Was" żeby nie zaśmiecać bloga ;)

69 komentarzy:

  1. Dlaczego taki krotki ? Myslalam, ze bedzie jeszcze jakis ciekawy watek, Gdzies sie zaplacze Bartus, jakis telefon do niej, cos ;D

    JUZ SIE NIE MOGE DOCZEKAC KOLEJNEGO ! ;)
    Moze da sie jeszcze dzis ? :D Specjalnie dla nas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jest z Nikodemem. Wolałam Kurka. Ale rozdział ciekawy, jak i cały blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :C ja chcę Kaśki z Bartkiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez Chce Kaski z Bartkiem !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no, serio? Teraz toś zepsuła wszystko, fajnie było wcześniej. :D
    Zapraszam na blogaska mojego: www.mikasa-pisane.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. myślałam, że Kasia będzie z BARTKIEM :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy tylko rzeczywiście trochę za krótki mam nadzieje że się rozkręci bo za dużo się ie wydarzyło;p

    OdpowiedzUsuń
  8. no to teraz standardowe pytanie : KIEDY NASTĘPNA CZĘŚĆ ?!?!?!?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawaj dalej jestem ciekawa co dalej będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już się nie mogę doczekać jak bedzie w tej Danii! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. łee krótki :( kiedy następny? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę Kaśki z Bartkiem! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. wyczuwam niezłą akcje w Danii Bartek - Kasia - Nikodem...
    czekam na następny :)
    http://na-zawsze-do-konca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo pomyślałam mam nadzieję że się będzie tam działo i Kaśka będzie z Bartkiem :D

      Usuń
  14. matko, świetne, świetne, świetne . !
    tylko szkoda, że Kaśka, jest z Nikodemem ;pp mam nadzieję, że jednak będzie z Bartkiem :)))) czeeekam, na ciąg dalszy w wielkim zniecierpliwieniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam, że jednak nie zdecyduje się wziąć ze sobą Nikiego... No cóż wierzę, ze robisz dobrze i czekam standardowo na ciąg dalszy :)Nie mogę się doczekać ME! :D I moim zdaniem to, że wgl Kuba chciał od niej jakiekolwiek pieniądze było dziwne.. siatkarze dostają takie rzeczy za darmo... No ale cóż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny rozdział! Liczę na wielki "come back" Bartka ;) Na moim blogu już byłaś, ale mam nadzieję, że odwiedzisz go ponownie : http://vesperdreams.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem za '' come back'' Bartka ! : D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z bąbelkiem - w Danii będzie się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chcę Kaśkę z Bartkiem:( i liczę że w końcu będą;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Kaśka ma być z Bartkiem !!! Oby byli razem ! Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super !!! Rozkręca się !! NIE !! właśnie niech kaska NIE będzie z Bartkiem tak szybko bo to byla by nuda !!! Niech coś się dzieje z Nikodemem ! W danii b ędzie gorąco ( mam nadzieje )

      Usuń
  21. O nie, nie.. Kaśka i Niko w Danii ? tu potrzeba Kaśki i Bartka znowu razem! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie no. Nikodem jest jakiś taki nijaki. Ale niech Kaśka robi, co jej podpowiada serducho. A będąc sercem szeptałabym jej: Baarteek! :D
    Kochanie. U mnie nowy rozdział, soł zapraszam! :*
    PS. Jak chcesz mój numer gadu do informowania(i nie tylko:D) to podałam do na blogu u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokładnie mam nadzieje, że w Danii porozmawiają i do siebie wrócą...

    a tu mój bloog
    http://siatkowka-marzenia-kariera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. NIKODEM ?! Nie tylko nie doszlo do tego ze leca razem. Kasi i Bartek to najlepsze rozwiazanie <3 Fajnie by bylo jak bys czesciej dodawala ale to juz trudno.swietny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie! akcja się rozkręcaa, potrafisz trzymać w napięciu :)
    aż mi narobiłaś ochoty teraz na ME :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Hm.. Genialny ! ;D. Teraz czekam na kolejną część, i nie mogę się doczekać, aż napiszesz o ponownym spotkaniu Kasi z Bartkiem. ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kaska i nikodem yhm;( mam nadzieje ze kasia bedzie bartoszem,ale ta twa opowiesc jest swietna stesknilam sie za nia i mam na
    dzieje ze dodasz kolejny juz nie dloujgo<3

    OdpowiedzUsuń
  28. Od ostatniego czasu czytam twojego bloga i nie moge wyjść z podziwu! :D Kaśka jest tak sympatyczną postacią, że nie pogardziłabym taką przyjaciółką w realu ;)

    Dobra, co do rozdziału: Z jednej strony coś mnie ukuło w sercu, że jednak Nikodem, a nie Bartek, ale z drugiej strony, gdyby tak szybko się spiknęli z Kurkiem to by było nuuuudno... ;)
    Kaśka i Niki na podbój Danii, hahah :D

    ps. jakbyś miała chwilkę, mogłabyś wpaść na westillpretend.blogspot.com? dopiero co zaczynam w branży siatkarskich opowiadań i jestem ciekawa, czy jest sens to kontynuować ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. moze dzis ? :D Dzis prosze napisz specjalnie dla Nas, Tych zakochanych w tym blogu! ;) Napisz, Prosimy spotaknie Kasi z Bartkiem ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  30. 709269 :) informuj ;)
    jak zwykle cudowny rozdział :) czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. http://marzenia-sny-kill.blogspot.com/ - proszę pomóż dopiero zaczynam , wejdz i powiedz innym proszzeee, a co dp twego bloga swetny<3

    OdpowiedzUsuń
  32. E? z Nikodemem ? Nie no mi się to śni ;p Kurek ma tam miejsce ! No to tyle na ten temat. Informuj mnie jak możesz: 44184778
    Do następnego ;**
    Milka ; *

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć, świetny blog. Bardzo mi się podoba. Również tak jak wszyscy czekam na kolejny epizod. Chciałabym też zaprosić Ciebie na mojego bloga. http://marzenia-mym-domem.blogspot.com/ - pojawił się tam dopiero prolog. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny rozdział tylko troche krótki;p Kiedy możemy się spodziewać następnego?;p

    OdpowiedzUsuń
  35. rozdział prześwietny. ciekawe co bd w Danii. ;D
    jeśli tylko możesz: 13389309. ♥
    dziękuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedy możemy się spodziewać nowego rozdziału? ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. 37569445 jak możesz to napisz o następnym rozdziale <3

    OdpowiedzUsuń
  38. super blog!
    mam nadzieję że mój też Ci się spodoba: http://z-siatkowka-przez-zycie.blogspot.com/
    serdecznie zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  39. 25524593 informuj . ; D
    świeetny rozdział . ;>

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolejny świetny rozdział.;D
    Jak coś to pisz na gg:1767838.:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny, blog. Zaje*****, zapraszam do siebie na nowy rozdział http://www.walczabywygrac.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialny rozdział ! Ale namieszałaś . Skoro ona nie kocha Nikodema to po co z nim jest ? Bartek kocha Kasię , ona go , więc niech oni się zejdą ! :)
    Informuj mnie na gg : 44292366
    Czekam na nn <3
    Pozdrawiam . xx
    Volleyland

    OdpowiedzUsuń
  43. Nikodem w tej Danii nie potrzebny niech Kaśka będzie z Bartkiem :) Super blog.;)

    OdpowiedzUsuń
  44. hahaha zapowiada się ciekawie ... Kaśka+Nikodem+Bartek+ reszta siatkarzy ..
    no to podstawowe pytanie: KIEDY NASTĘPNY ROZDZIAŁ ?!!??!?!!?!

    OdpowiedzUsuń
  45. http://my-dream-my-fucking-life.blogspot.com/ zapraszam na 18 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. na bełchatowskie-szczescie.blogspot.pl pojawił się nowy rozdział, zapraszam ; ) nawiedzona wiedzma

    OdpowiedzUsuń
  47. KIEDY NASTĘPNA CZĘŚĆ ?!?!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dzisiaj dodać , wybaczycie mi weekend jak dodam w tygodniu ? ;)

      Usuń
    2. wybaczymy, wybaczymy :))

      Usuń
  48. uwielbiam, czekam na kolejny rozdział :D / ale mam nadzieję, że Kaśka z Bartkiem będą jednak razem :)

    OdpowiedzUsuń
  49. gg 8638412
    bd wdzięczna za info o nowej części :)

    OdpowiedzUsuń
  50. no, no, może być ciekawie, jak Bartek zobaczy Kasię z Nikodemem. Pewnie będzie się dużo działo:)

    zapraszam do mnie: http://siatkowka-zyciowa-gra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. noi gdzie następny rozdział ? ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest za krótki jak dla Was. chcę coś specjalnego, a to trochę trwa i przepraszam, ale ja jeszcze mam naukę. Nie wiem jak Wam, ale mi zależy trochę na ocenach, ponieważ chce pojechać na mecz. ZROZUMCIE MNIE TROCHĘ LUDZIE!

      Usuń
    2. IG ma rację, lepiej chwilkę dłużej poczekać, a przeczytać porządny, długi rozdział :) Rozumiemy Cię, napisałaś na blogu, że rozdział tygodniowo będzie na bank i dotrzymujesz na razie słowa, więc spokojnie, nie gniewamy się! :)

      Usuń
  52. jak możesz to proszę mnie informować o kolejnych rozdziałach :)) 36501100

    OdpowiedzUsuń
  53. Rozdział jak zwykle genialny!
    A tym czasem zapraszam do mnie :)
    http://volleyball-dreams-come-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. jeśli możesz to proszę informuj mnie o nowych rozdziałach gg .38938896

    OdpowiedzUsuń
  55. Kiedy pojawi się następny rozdział ? :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam pytanie czy mogła byś polecić mój bloog i zachęcić do czytania i komentowania ? Z góry dzięki . A oto link do niego :
    http://never-say-never-love.blogspot.com/2012/10/rozdzia-2.html

    OdpowiedzUsuń
  57. http://my-dream-my-fucking-life.blogspot.com/ serdecznie zapraszam na 20 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kiedy bedzie nastepny rozdzial ? :D Juz nie moge sie doczekac! ;D Chce Kski i Bartkaaa , koniecznie, obowiazkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie nie nie, ona ma byc z Batrkieeeem a jak Nikodem tez pojedzie do Danii to wszystko sie zepsuje :/ Lece czytac dale nie moge sie doczekac co sie wydarzy :)

    OdpowiedzUsuń